Förlåt för sääämst uppdate!♥

Men idag har jag helt enkelt inte hatf tid med bloggen! Men idag tog jag iallafall 07.43 bussen till skolan . Sen så var vår första lektion Engelska.. Det gick väl sådär.. Men sen efter det så hade jag franska. Min franska lärare verkar sjukt snäll alltså Ms.Harris! Men sen efter det hade vi matte och vi fick ett helt oförberätt prov, och jaa det gick väl sådär på det... Men sen så käkade vi väl lunch, det var gott dåra. Men sen så hade vi svenska och sen slutade vi.
Då gick jag Nora och Nelly till täbban med anna fast hon skulle till tåget. men då gick vi in och först gick vi runt sen drog vi till donken och åt lite. Efter det så gick Nelly till sitt tåg för hon skulle på ridning. Men efter det så stannade jag och Nora kvar i täby och kollade på kläder och lite så. Jag böt en sak på Hollister oxå... Men sen så tog vi tåget till berga och därifrån en buss hem! Sen när jag kom hem fick jag hjälpa mamma med massa saker efter som att vi fick gäster. Men sen vi halv sju kom gästerna och då åt vi middag och sen vare efterätt det blev tårta :D Men sen så fick jag lite presenter fick 1500 till min konto, 400 att åka till täby med mormor och handla för, 800 till vad jag vill, en bok och en t-shirt! Sjukt nöjd med allt det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0