Halloj!♥

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men har ju vart hos Olivia idag satt.
Men nu ska jag försöka uppdatera massor åt er!♥
Men men idag gick jag upp hal tio och duschade åt frukots fixade mig och så,
sen vid tio i 11 så cyklade jag till Mickan och vi cyklade till favvan och mötte Olivia!
Sen gick vi in på favvan och köpte chuckladpuddig och sen cyklade hem till Olivia.
Hos Olivia har vi gjort massa olika sakar , först gjorde vi chokladpudding och ställde in i kylen
sen så käkade vi lunch. Vi åt billys pizza, hihi. Men sen så åt vi choklad pudding.
Efter det sådrog vi ut och tog massa bilder till er ;)
Och sen så planerade vi tills på osdag ( skriver om det senare)
Sen så cyklade vi hem och nu känner jag att det här inlägget blev ganska så
långt men ändå.

Chill outfit just nu (muppbild)

Chukladpudding :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0