Hemma från shcool!♥

Dagen har vart sjukt najs iallfall.
Jag Nora och Nelly har vart med några från Täby väldigt mycket idag.
Dom heter Malva Alice Phoebe och Vanessa. Alla är sjukt snälla!
Och vi ska nog på storis med dom och sen slaggar vi hos Malva :D
Ska bli sjukt kul då iallafall :D
Men snart ska jag äta middag eller jag ska laga middag snart för jag
e ensam hemma ... Och jaa jag vet inte hur tidigt jag ska äta osv...
Men men idag har vi gjort massa saker, inde ricktiga lektioner iaf:D
Men nu ska jag gå så ses vi sen!♥

Nelly sötast ♥

Nora finis♥♥

Mina skor!

Just vi fick en tröja i skolan idag :D
Lite stor men ändå!♥

Tääääääääby!♥


haha smygfotade pheobe lite :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0