You make me cry baby, but you dont make me sad...

Hejsan! Nu är jag iallafall hemma från skolan, kom hem för kanske 40 min sen ? Men idag så va ju som sagt jag i skolan. Började klockan 09.00 och då pratade bara mina mentorer och lite så. Sen så hade vi typ rast och då satt jag Nora och Nelly bara och prata. Men sen så gick vi in i klass rummet och då snackade vi med varrandra lärde känna varrandra osv.. Men sen var det lunch jag åt pasta carbonara, de va ganska gott :) Men sen var det lunchrast och då så satt vi tre och kollade på några killar som spelade fotboll. Sen upptäckte vi att gräset va blött satt då gick vi. Och då träffade vi en tjej som heter Felicia, hon går i vår klass och kommer från Kina satt det är ju lite coolt, men vi snackade lite med henne och sen så gick vi in och då så skulle vi ha någon aktivitet med de andra 6orna. Sen efter det slutade vi. Och ja, så har dag sett ut!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack så mycket! dsm :) puss på dig!

2011-08-24 @ 17:12:43
URL: http://lisalassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0