Felicia Thörnberg!

Du är en underbar person man kan lita på till 1000%
Man kan prata om allt med dig!
Jag kommer ihåg när vi var som tightas vi var på raste hela tiden,
satt och snackade flummade sönder tog kort osv...
Jag saknar dig, oss!
VI har inte träffats på HELA sommar lovet och det suger fan!
Det är verkligen ingen som är lik oss när vi är på flummhumör!
Folk kan ju alltid försöka få en bättre humor än oss, och jag säger bara lycka till
ni kommer INTE lyckas !
Jag vill bara att det ska va som förut när vi verkligen va tighta vi ska ha så kul!
Kommer du ihår på senaste danshowen när vi flummade sönder, haha herregud!
Men Felicia jag vill värkligen bara träffa dig NU för jag saknar dig så sjukt mycket.
Du är den finaste personen den underbaraste den snällaste den ssötaste
den coolaste den awesomigste den allra bästa helt enkelt!
Jag älskar dig!♥

Kommentarer
Postat av: Felicia Thörnberg

aw, camilla gumman .. du är helt underbar! Jag älskar dig mest bästis. Saknar oss, och saknar tiderna det var vi. Våran humor är fan grym! Älskar dig & saknar dig finastee ♥♥♥

2011-07-24 @ 02:32:05
URL: http://ffeliciat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0