Min dag!

Först kom papi och väckte mig och bror halv tio typ...
Jaja då åt vi frukost sen drog jag lukas christoffer pappa och oskar till er tråktig auktion...
sen så åkt vi där ifrån, och åkte till nåt ställe som hätte nåt sen åkte vi nån annan stans och fikade och
det hette nånting ;) men sen åkte vi till baka och käkade lunch ;)
sen kollade jag coh bror lite på Chuck, sen så kollade vi på film eller jag såg inte hela jag satt vid datan för filmen
verkede tråkig... aja sen när filmen var slut fortsatte vi att kolla på chuck sen så gick christoffer och bastede typ och
nu ligger jag på vårat rum och gör ingenting ;) aja nu ska jag göra nåt puss!
igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0