Hemma och har vart det ett tag :) ♥

Kom hem för kanske 1 och en halv timme sen. Men min dag har väl vart bra! Slutade halv 2 satt det var skönt! Men då gick jag Nora Nelly Calle Linus Rasmus Gabriel Felix och nån mer som jag inte vet namnet på.. Men men vi tog i allafall tåget som gick 14.07 sen så var jag och Nora i centrum ett tag med min saknade Emelie Högström Det var iallafall grymt kul att träffa henne har saknat henne grym mycket! Men sen så tog jag och Nora bussen hem till mig och hon va här i typ 20 min för hon hade glömmt sin hem nyckel och inte va hemma hos henne.. Men vi han inte göra mycket alls. Men men sen kollade jag på lite tv tog det lugnt osv.. Men men nu sitte jag här och gör inget..
Outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0