Hiss/diss

Måste verkligen hissa min skola! Tycker det är grymt bra i Engelska, är jätte glad att jag böt dit! Grymt bra lärare osv. Älskar min klass och så satt det är bara bäst! Vill verkligen inte byta tillbaks.. Men jag saknar ju såklart gammla klassen och så och specielt FELICIA THÖRNBERG vi måste träffas snart det var ju så grymt länge sen!

Sen måste jag verkligen dissa sånna som skriver "Åhh min statistik är sämst den står bara på 800 liksom..."
För tänk dom som liksom är jätte nöjda med sin blogg och bara "Åhh idag har jag haft 100 läsare gud va nice!"
Oxh sen går dom in på en blogg som har skrivit så.. Men det är bara vad jag tycker!

Kommentarer
Postat av: Felicia Thörnberg

SAKNAR DIG BABE ! <33333

2011-09-18 @ 12:15:08
URL: http://feliciaoida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0