göteborg 2011

(google)
JUpp nu är jag hemma kom hem för 20 min sen kanske ...
jag har iaf haft det sjukt najs  Göteborg :D
Har spelat mycket handboll, vart med kompisar och lite sånt...
Var ju på Liseberg oxå med handbolls laget, vann en sån där stor marabou då:D
Mne mer om vad vi har gjolrt nu, jag har inte så mycket att skriva om det igentligen men vi har spelat
massa matcher åkte ut i A-Semi mot Fredriksbergs IF, men dom vann hela partille satt ..
Men en delad tredje plats är inte superdåligt direkt...
Jaja igår kväll hade vi sjukt kul jag Nora Lisa Olivia Malin och Julia srang runt i regnet och hoppade i vaten pölar och passade lite handboll hade vatten krig och sånt
men men nu ska jag fixa lite saker ses sen
puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0